суботу, 8 лютого 2014 р.

середа, 27 березня 2013 р.


Модуль 8


В цьому модулі необхідно розробити чіткі критерії самооцінювання учнями себе, що має збільшити зацікавленість учнів в більш ретельній підготовці проекту та його захисті. Варто зауважити, що таке очінювання має відбуватися протягом усьго терміну виконання проекту, аби учні могли систематично контролювати сої наробики з теми та свій прогрес. Ткакож в доному модулі необхідно внести коррективи в план проекту відповідно то тих змін, які могли з'явитися.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Web 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: спілкування через Інтернет, створення мережевого опитувальника, навчання в співробітництві, що базується на сервісах Web 2.0

Модуль 5. Рефлексія

В цьому модулі я навчилася спільно редагувати веб-документи.Попрацювала в малих групах по обговоренню презентації оцінювання навчальних потреб учнів. Навчилася використовувати і оцінювати інтернет-ресурси.

середу, 27 березня 2013 р.


Модуль 8


В цьому модулі необхідно розробити чіткі критерії самооцінювання учнями себе, що має збільшити зацікавленість учнів в більш ретельній підготовці проекту та його захисті. Варто зауважити, що таке очінювання має відбуватися протягом усьго терміну виконання проекту, аби учні могли систематично контролювати сої наробики з теми та свій прогрес. Ткакож в доному модулі необхідно внести коррективи в план проекту відповідно то тих змін, які могли з'явитися.

понеділок, 25 березня 2013 р.

Модуль 7


Основним завданням даного модулю було поставити себе на місце учня й розробити приклад учнівського блогу, що відповідав би нашому проекту. На мій погляд дане завдання є досить цікавим, а крім того дуже корисним, оскільки ми змогли уявити себе на місці учнів і спробувати виконити ті завдання й вимоги, що перед ними висуваютсья.

вівторок, 19 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені  оперувати інструментами оцінювання. Удосконалила знання про методи формуючого оцінювання, які допомогають учителю постійно відслідковувати етапи виконання проекту.